Od samego początku naszych startów w RMPST nasz team to zasadniczo dwie osoby ja Maciej Bystrzycki i mój pilot Zenek Potrawiak. Do moich zadań należy: przygotowanie auta do rajdu oraz zorganizowanie całego zaplecza logistycznego(transport, nocleg itp.). Zenek ma za zadanie sprawdzać się jako pilot i robi to doskonale.

Maciej Bystrzycki (l.36). Swoją przygodę z rajdami  rozpocząłem w 1992 roku od startu w amatorskich rajdach terenowych organizowanych przez Automobilklub Wielkopolski na terenie poligonu wojskowego w podpoznańskim Biedrusku. Moim pierwszym autem było Suzuki Samurai 1.3 , które pozwoliło mi (osiemnastoletniemu chłopaczkowi) wygrać mój pierwszy rajd w życiu. Startowałem też w różnego rodzaju KJ-esach płaskich z większymi i mniejszymi sukcesami, lecz zawsze czułem, że teren to jest to co kocham najbardziej. Dlatego też w 2003 roku ponownie zakupiłem Samuraia no i zaczęło się „kucie żelaza”. Przez dwa lata auto przechodziło różne metamorfozy, a to inny silnik, inne resory, potem mosty, wahacze itd.. Rok 2005 był rokiem moich pierwszych startów w  KJST w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych. Był to rok docierania siebie i samochodu, dostosowania się do wymogów i przepisów tego typu rajdów, oraz nawiązywanie nowych znajomości i kontaktów. W roku 2006 z obecnym pilotem Zenkiem Potrawiakiem udało  nam się  zdobyć najwyższy tytuł w KJST – „Puchar Przewodniczącego GKSS PZM”. W sezonie 2007 zrobiliśmy licencje rajdowe i nowo zbudowanym autem ruszyliśmy do boju w najmocniejszej klasie OIII. Z nowym autem to tak jak z małym dzieckiem, nigdy nie wiesz na co i kiedy zachoruje i tak na sześć rund w których wystartowaliśmy tylko raz auto nie zawiodło i stanęliśmy na najwyższym podium (Polskie Safari, Góra Kalwaria).  
W sezonie 2010 zamierzamy wystartować  we wszystkich rundach RMPST oraz w innych imprezach o charakterze sportowym.

POTRAWIAK I BYSTRZYCKI